Simpel en snel

Zet onze call-agents in, wanneer en zo vaak je wilt!

Brux is een netwerk van call-agents van een zeer hoge kwaliteit die met veel plezier en vakkundigheid al uw inkomende telefoongesprekken aannemen en verwerken. Simpel en flexibel, gebruik wat u nodig heeft, wanneer het nodig is.

24 uur per dag, 7 dagen per week kunt u via Brux uw inkomende telefoongesprekken laten afhandelen. Dat kan op elke manier waarop u het wenst. Onze call-agents kunnen meer dan alleen het beantwoorden van telefoongesprekken. Ze kunnen bijvoorbeeld spoedeisende meldingen, zoals bij glasbreuk, lekkage en lift-storing, digitaal verwerken en indien gewenst er voor zorgen dat de monteur direct op weg gaat.

U kunt real-time alles volgen via ons dashboard waar niet alleen de agents in werken, maar waar u via een speciale inlog ook alles kunt zien. Alles is transparant, waardoor u goed geïnformeerd bent.

Hoe dat werkt? We hebben 3 suggesties voor u!

Zoals gezegd kunnen wij ervoor zorgen dat al uw inkomende telefoongesprekken aangenomen en verwerkt worden op elke manier waarop u het wenst, maar om het gemakkelijk te maken, doen we u alvast drie suggesties.

1
Telefoonservice

beantwoorden telefoongesprekken tijdens en/ of buiten kantooruren (ma t/m vrij 17.00 uur – 08.00 uur, weekenden en feestdagen)

  • aanname telefoon onder uw eigen naam
  • eenvoudige vragen worden direct beantwoord
  • u ontvangt een notificatie per e-mail of sms/ WhatsApp met daarin de informatie die u nodig heeft
  • indien gewenst kunnen we ook de telefoon doorverbinden
2
Meldkamer-service

aanname spoedeisende telefoongesprekken tijdens en/ of buiten kantooruren (ma t/m vrij 17.00 uur – 08.00 uur, weekenden en feestdagen)

  • aanname telefoon onder uw eigen naam
  • zowel tijdens als na kantoortijd wordt de melding (na eventuele koppeling debiteur) per mail verstuurd naar uw planning. Indien spoed wordt de melding telefonisch doorgeven aan uw planning of servicemonteur.

3
Telefoon- en meldkamer-service

24 uur per dag, 7 dagen per week.

  • volledige ontzorging!
  • aanname telefoon onder uw eigen naam
  • eenvoudige vragen worden direct beantwoord
  • telefoongesprek kan worden doorverbonden met de juiste persoon binnen uw bedrijf
  • of u ontvangt een notificatie per e-mail of sms/ WhatsApp met daarin de informatie die u nodig heeft
  • indien u dat wenst kunnen we ook de telefoon doorverbinden
  • meldingen worden zowel tijdens als na kantoortijd (na eventuele koppeling debiteur) per mail verstuurd naar uw planning. Indien spoed wordt de melding telefonisch doorgeven aan uw planning of servicemonteur.

Wat kost het?

Samengevat

1. Doorschakelen

 

Schakel je eigen of een nieuw nummer door naar Brux of vraag een nummer bij Brux aan.

Kies ervoor om dit alleen tijdens kantooruren te doen of 24/7.

2. Beantwoorden & verwerken

Brux neemt alle inkomende telefoongesprekken aan en verwerkt ze:

  1. beller wordt doorverbonden, of

2. gesprek wordt afgehandeld en verwerkt (via systeem of e-mail).

3. Quality control & transparantie

Gesprekken worden teruggeluisterd en beoordeeld om de wijze waarop de gesprekken gevoerd en afgehandeld worden nog beter te maken.

Scripts kunnen ieder moment van de dag bekeken en aangepast worden door de opdrachtgever.