Wat kost het

om altijd telefonisch bereikbaar te zijn?

Telefoonservice

Niet de tijd of de mensen om altijd de telefoon op te nemen en je klant te woord te staan? Of je nu tijdelijk, tijdens bepaalde uren of campagnes op wilt schalen of structureel een oplossing zoekt voor het beantwoorden van de telefoon; Wij zorgen voor een eigen telefoonnummer of schakel een bestaand telefoonnummer door naar Brux. 24 uur per dag 7 dagen per week nemen wij de telefoon aan.

  • Kosten per gesprek: €2,25 (indien een gesprek langer duurt dan 90 seconden, wordt er € 0,03 extra per seconde in rekening gebracht)
  • Doorschakelen: € 1,-
  • E-mail notificatie: gratis
  • Notificatie via sms: € 0,20 per sms

De getoonde prijzen zijn exclusief btw

Meldkamer-service

Gebruikskosten

  • losse meldingen: € 8,75 per melding
  • managen van de database met koppeling aan het Brux-systeem (zoals bijvoorbeeld debiteurenbestand): € 95,- per maand.

Opstartkosten (excl BTW)

  • inlezen database: € 675,-
  • installeren en evt aanpassen ICT: nader te bepalen

Pakketten meldkamer-service

aantal meldingen per jaar
prijs per melding
prijs per jaar
database management
totaal per jaar
totaal per maand
Per melding
8,75
-
95,00 p.m.
-
-
1.000
7,50
7.500
1.140
8.640
720
1.500
6,85
10.275
1.140
11.415
951
2.500
5,50
13.750
1.140
14.890
1.241
4.000
5,25
21.000
1.140
22.140
1.845
6.000
5,00
30.000
1.140
31.140
2.595
  • Buiten je pakket: € 8,75 per melding.
  • Retour niet gebruikte melding (vanaf 2.500 meldingen): € 3,00 per melding.